Sprog i Websites – forstår du Pickles?

Castraveti Foarte Gustosi!

Hvis du ikke kan forstå jeg har pickles til salg, har jeg mistet muligheden for at vise dig min sprøde, lækre, rigelige forsyninger af dem. Det er bedst at forskning dine kunders sproglige behov og karakteristika, før du begynder at udvikle din hjemmeside for at undgå kostbare fejl såsom, fornærmende, forvirrende eller ophidser dine kunder.

Sprog er vigtigt i alle sammenhænge. Ikke alene har du brug at kommunikere til din målgruppe på deres modersmål, men i en troværdig stemme og på en måde de identificere sig med. Du behøver ikke at gå ind i overdreven medicinske jargon hen til nogen hvem ønsker at købe band aids. Hvis det ikke giver mening eller opfylde deres behov lige væk, vil kunder hurtigt klikke væk til et andet websted til at finde en, der vil.

Der er masser af eksempler på on-line at illustrerer hvad der kan ske, hvis forbindelse med en annonce kan fortolkes på mange måder. For eksempel var det sandsynligvis ikke en god idé at annoncere, “den hemmelige ingrediens er vores folk,” i en annonce, Burger King®, selvom folk gør en velsmagende Whopper®, eller en fotografering studio reklame, “Skyde børnene for far $24.95 hver,” selv om far ville elske børnene skudt f eller fars dag. Det er vigtigt at forstå din besked fra alle vinkler og tænke fremad til at undgå unødvendig forlegenhed.

En måde at fremhæve dit budskab er at bruge billeder. Grafik og flash animation, der vedrører din virksomhed kan hjælpe publikum forstå hurtigt, uden at gå i detaljer. Ved hjælp af en professionel grafiker kan hjælpe dig med at få opmærksomhed og “wow” publikum.

Personalet på Ardis Creative taler syv forskellige sprog og har international erfaring, der vil give dit websted til lokale og globale målgruppe. Dette vil sikre, at budskabet er forstået og accepteret af alle, der besøger dit websted.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *